Θεατράκι - Πλαλίστρα - Ποτιδάνεια

• Βαθμός Δυσκολίας 3, Δύσκολη διαδρομή
    • Διάρκεια: ~2 ώρες

Θεατράκι - Πλαλίστρα - Ποτιδάνεια

Ξεκινάμε από το Θεατράκι, κάνουμε αριστερά στην άσφαλτο και 150 μέτρα μετά κάνουμε αριστερά στο χωματόδρομο, στα 400 μέτρα κάνουμε δεξιά στη διασταύρωση και μετά από 150 μέτρα μπαίνουμε σε έντονα ανηφορικό μονοπάτι.

Στο 2 χλμ είμαστε στην κορυφογραμμή και αρχίζουμε να βλέπουμε στα δεξιά μας τον Κορινθιακό και τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου. Μέχρι το 3 χλμ έχουμε κάνει 300 υψομετρικά. Από το 2 χλμ μέχρι το 7 χλμ υπάρχει σημαντική σκίαση και συνεχόμενη θέα προς τον Κορινθιακό. Στο 6 χλμ βλέπουμε στα αριστερά μας τα Βαρδούσια και την Γκιώνα.

Στο 7 χλμ έχουμε κάνει 530 υψομετρικά, φτάνοντας σε ένα μεγάλο μαντρί στην περιοχή Πλαλίστρα. Δεξιά μας βλέπουμε τα Τρίκορφα με τις ανεμογεννήτριες, σε υψόμετρο 1550. Είμαστε στα 1200 περίπου υψόμετρο και ακολουθούμε τον δασικό προς αριστερά περνώντας ελατόδασος, στα 700 μέτρα κάνουμε αριστερά και μετά από 300 μέτρα στη δεξαμενή μπαίνουμε σε κατηφορικό πανέμορφο μονοπάτι. Μετά από 1000 μέτρα βλέπουμε τα πρώτα σπίτια της Ποτιδάνειας, ακολουθούμε τα κόκκινα τόξα της ασφάλτου και καταλήγουμε στην κεντρική πηγή, όπου μπορούμε να πιούμε καθαρό και δροσερό νερό, στα 100 μέτρα δεξιά είναι η μοναδική ταβέρνα του χωριού, ο Μελόκεδρος.

ΥΓ: Φεύγοντας από Ποτιδάνεια μετά από 500 μέτρα στα παγκάκια, υπάρχει μαγευτική θέα προς τον Μόρνο ποταμό, τα χωριά Παλαιοξάρι, Τείχιο, τα χωριά της Ορεινής Ναυπακτίας, τα Βαρδούσια και την Γκιώνα.

Τείχιο Δωρίδος

"Το χωριό μας, οι ρίζες μας και η υπερηφάνεια μας..."